Alfa stan - održavanje podrazumijeva dvije stvari, domarsku službu te rješavanje nedostataka i reklamacija. Domarska služba je pokrenuta kako bi se naši objekti održavali na istoj razini kvalitete na kojoj su i izgrađeni. Tehnička služba Alfa stana redovito obilazi objekte i detektira potencijalne nedostatke, obraćajući pritom pozornost i na stvari teže uočljive samim stanarima, te ih pokušavamo putem domarske službe ili naših partnera čim prije otkloniti. Drugim riječima, domarska služba vodi kompletnu brigu o zgradi, njenom redovitom održavanju, te implementiranju ideja i rješenja podržanih od strane suvlasnika.
Rješavanje reklamacija drugi je dio zadatka Alfa stan održavanja. Trudimo se da popravci budu organizirani u što kraćem roku, a nadzorom nad radovima osiguravamo kvalitetu samih popravaka. Cilj nam je pružiti stanarima komfor stanovanja i dugoročno osigurati kvalitetu upravljanja kako bi zgrade zadržale izgled i vrijednost dugo nakon puštanja u uporabu.
Kvalitetno održavanje zgrada neophodno je da bi prostor u kojem živimo bio jednako ugodan i atraktivan za život i godinama nakon izgradnje.
Molimo Vas da nedostatke koje sami primijetite, bilo da se radi o problemu unutar samog stana ili na zajedničkim prostorima, prijavite u pisanom obliku ispunjavanjem formulara koji se nalazi niže na ovoj stranici. Mi ćemo Vas povratno kontaktirati te obavijestiti o slijedećim koracima.
Za rješavanje nedostataka, odnosno kvarova ili neispravnosti pojedinog sklopa zgrade će se, ovisno o mjestu i načinu nastanka, teretiti:
- Alfa stan
Bitni kontakti: HITNE INTERVENCIJE 091.203.9737 - dostupno 24 sata na dan (puknuće vodovodnih cijevi, sanacija kanalizacijskog sustava, …)
TEHNIČKA SLUŽBA – kontaktirati putem formulara koji se nalazi niže na ovoj stranici (nedostaci u/na objektu, okolišu, stanu, …)
Za kraj Vam još jednom zahvaljujemo na kupnji vrhunske nekretnine te Vam želimo ugodan boravak i mnogo sretnih trenutaka provedenih u „Alfa“ stanu. :)
S poštovanjem, Vaš Alfa stan.